Kaasuläpän rungot korjaus

Kaasuläppäkorjauksen aikana voidaan huoltaa sekä elektronisia että mekaanisia komponentteja. ACTRONICS huoltaa kaasuläppärungot itse kehitetyillä työkaluilla ja laitteilla. Kaasuläpän rungon kunnostus on taloudellinen ja kestävä korjausratkaisu. 

Kaasuläppä saatavilla:

Kaasuläpän rungot korjaus

Merkki
Näytä enemmän Näytä vähemmän
Etkö löytänyt etsimääsi?
Pyydä meiltä tarjousta.
Tai soita
Pyydä tarjous
Tuloksia ei löytynyt
330 tulosta 28 sivua
Fiat group - Bosch DV-E (0014) - Kaasuläpän rungot
Fiat group - Bosch DV-E (0014)

Kaasuläpän rungot

Näet hinnat rekisteröitymällä tai kirjautumalla sisään.

Fiat group - Magneti Marelli 48CPD1 - Kaasuläpän rungot
Fiat group - Magneti Marelli 48CPD1

Kaasuläpän rungot

Näet hinnat rekisteröitymällä tai kirjautumalla sisään.

BMW - VDO Contactless - Kaasuläpän rungot
BMW - VDO Contactless

Kaasuläpän rungot

Näet hinnat rekisteröitymällä tai kirjautumalla sisään.

BMW - VDO ETV (2444) - Kaasuläpän rungot
BMW - VDO ETV (2444)

Kaasuläpän rungot

Näet hinnat rekisteröitymällä tai kirjautumalla sisään.

BMW - Pierburg (4384) NEW - Kaasuläpän rungot
BMW - Pierburg (4384) NEW

Kaasuläpän rungot

Näet hinnat rekisteröitymällä tai kirjautumalla sisään.

Chevrolet - VDO EMTV (910) - Kaasuläpän rungot
Chevrolet - VDO EMTV (910)

Kaasuläpän rungot

Näet hinnat rekisteröitymällä tai kirjautumalla sisään.

Fiat group - Magneti Marelli 36SXF (36.1) NEW - Kaasuläpän rungot
Fiat group - Magneti Marelli 36SXF (36.1) NEW

Kaasuläpän rungot

Näet hinnat rekisteröitymällä tai kirjautumalla sisään.

Fiat group - Magneti Marelli 44SMF (44.9) NEW - Kaasuläpän rungot
Fiat group - Magneti Marelli 44SMF (44.9) NEW

Kaasuläpän rungot

Näet hinnat rekisteröitymällä tai kirjautumalla sisään.

Fiat group - Magneti Marelli 40SFX (40.1) NEW - Kaasuläpän rungot
Fiat group - Magneti Marelli 40SFX (40.1) NEW

Kaasuläpän rungot

Näet hinnat rekisteröitymällä tai kirjautumalla sisään.

Fiat group - Magneti Marelli 46SXF (46.2) NEW - Kaasuläpän rungot
Fiat group - Magneti Marelli 46SXF (46.2) NEW

Kaasuläpän rungot

Näet hinnat rekisteröitymällä tai kirjautumalla sisään.

Fiat group - Magneti Marelli 48SMF (48.5) - Kaasuläpän rungot
Fiat group - Magneti Marelli 48SMF (48.5)

Kaasuläpän rungot

Näet hinnat rekisteröitymällä tai kirjautumalla sisään.

PSA - VDO EGAST02 NEW - Kaasuläpän rungot
PSA - VDO EGAST02 NEW

Kaasuläpän rungot

Näet hinnat rekisteröitymällä tai kirjautumalla sisään.

Kaasuläppäkorjauksen aikana voidaan huoltaa sekä elektronisia että mekaanisia komponentteja. ACTRONICS huoltaa kaasuläppärungot itse kehitetyillä työkaluilla ja laitteilla. Kaasuläpän rungon kunnostus on taloudellinen ja kestävä korjausratkaisu. 

Kaasuläppä saatavilla:

Mikä on kaasuläpän runko?

Kaasuläpän runko tarjoaa ilmansyötön moottorille. Kaasun rungossa oleva kaasuventtiili on kytketty kaasupolkimeen. Mitä pidemmälle kaasupoljinta painetaan, sitä enemmän ilmaa pääsee moottoriin ja sitä tehokkaampi palaminen sylintereissä on. Jos kaasuläpän rungossa on jotain vikaa, sen huomaa huonosti käyvällä moottorilla. Ilmansyöttö häiriintyy, jolloin palaminen ei enää toimi optimaalisesti.

Kaasuläppävika: diagnoosi

Kaasuläpän rungoissa on useita ongelmia; voi olla sekä elektronisia että mekaanisia vikoja. Nämä ongelmat ilmenevät useimmiten rikkinäisen kaasuläpän rungossa:

  • Huonosti käyvä moottori
  • Epäsäännöllinen joutokäyntinopeus
  • Moottori reagoi huonosti kaasupolkimeen
  • Vakionopeussäädin toimii huonosti

Yleisiä virhekoodeja

Nämä ovat yleisimmät kaasuläpän rungon virhekoodit ja huollettavat osat:

Kaasukahvan rungon vikakoodi

Korjattava osa

DF079

Renault – Pierburg / Aisam (8712)

P0638

Renault – Pierburg / Aisam (8712)

ECM-928C

Volvo – Bosch DV-E (2701)

00F6-004

Mercedes – Bosch DV-E (0175)

Kaasukoriautojen merkit

Kaasuläppäimen huolto ja testaus

Kaasuläppäkorjaus voi kohdistua elektronisiin tai mekaanisiin vioihin. Elektroniikkavika voi olla myös ECU:ssa, ei kaasun rungossa. Mikäli mahdollista, asennamme huollon yhteydessä vahvemmat komponentit, jolloin kaasuläpän rungon käyttöikä pitenee entisestään. Esimerkiksi ACTRONICS:ssa on täysin kontaktiton mittatilauskomponentti korvaamaan muun muassa Magneti Marellin kaasuläppärunkojen liukukoskettimet. Tämä tarkoittaa, ettei kaasuläpän rungossa ole koskaan enää sähköisiä ongelmia huollon jälkeen.

ACTRONICSilla on oma testiasetus kaasuläpän runkojen testaamiseen ja huoltoon. Jokainen osa testataan saapumisen yhteydessä tarkan diagnoosin tekemiseksi. Aloitamme sitten peruskorjauksen ja puhdistamme osan perusteellisesti. Ennen kuin saamme prosessin päätökseen, teemme viimeisen testin tarkistaaksemme, onnistuiko versio.

Kaasuvivun vaihtokustannukset vs. korjauskustannukset

On vaikea sanoa tarkasti, mitä kaasuläpän korin vaihto maksaa, koska tämä riippuu aina auton merkistä ja tyypistä. Kaasuläppäkorjauksen kustannukset riippuvat myös autosta, kaasuläpän rungon tyypistä ja tarkasta viasta. Kaasun rungon korjaus on yleensä paljon halvempaa kuin uusi kaasuläpän runko!

Haluaisitko ACTRONICSin korjata kaasuläpän rungon?

Onko sinulla autotallissasi auto, jonka kaasuläppä on rikki? Korjauta sitten kaasuläpän runko ACTRONICSilla! Voit nopeasti ja helposti aloittaa tarkistuspyynnön verkkosivustomme kautta. ACTRONICSin tekemän korjauksen ansiosta uusia osia ei tarvita. Tämä tekee remontistamme edullisen ja kestävän korjausratkaisun.

  • Halvempi kuin uusi kaasuläppä
  • 2 vuoden takuu huollolle
  • Plug & play: ei tarvitse oppia

Kaasuläppä – UKK

Mitä kaasuläpän runko tekee?

Kaasuläpän runko ohjaa, kuinka paljon ilmaa pääsee moottoriin ja kuinka paljon polttoainetta tarvitaan optimaaliseen ilman ja polttoaineen sekoitukseen.

Kuinka kaasuläpän runko toimii?

Kaasukahva sijaitsee ilmansuodattimen ja moottorin välissä ja sitä käytetään kaasupolkimella. Mitä enemmän kaasua annat, sitä enemmän ilmaa pääsee moottoriin.

Mistä syistä kaasuläpän runko on viallinen?

Nämä ovat kolme pääasiallista syytä vialliseen kaasuläppärunkoon:
  • Kaasuventtiilin likaantuminen
  • Tyhjiö vuotaa
  • Väärin säädetty kaasuläpän asentotunnistin

Voitko ajaa rikkinäisellä kaasuläppärungolla?

Se riippuu tarkasta viasta. Jos moottorilta puuttuu happea, se ei voi käydä etkä voi ajaa rikkinäisen kaasuläppärungon kanssa. Jos moottori vielä saa happea ja polttoainetta, on joskus mahdollista ajaa. Tätä ei kuitenkaan suositella, koska on vaarana rikkoutua enemmän!