Luuletko, että jokin voisi olla parempaa?

Ilmoita vinkeistä ja valituksista ACTRONICSILLE

Kommentteja ja ehdotuksia

Meille on tärkeää, että olet tyytyväinen palveluumme ja haluamme vaikuttaa myönteisesti yhteisöön, jossa toimimme. Siksi arvostamme palautetta asiakkailta, paikallisilta asukkailta ja muilta sidosryhmiltä. Mielipiteesi auttaa meitä optimoimaan ja parantamaan palveluitamme.

Onko sinulla ideoita, ehdotuksia tai ilmoituksia, jotka haluaisit jakaa kanssamme? Ota yhteyttä numeroon 0942417770. Voit lähettää palautetta myös kirjallisesti verkkosivuillamme olevan yhteydenottolomakkeen kautta.

Valitusmenettely

Tyytymätön? Kerro meille!

Jos et ole tyytyväinen johonkin tai uskot, että jotain voisi parantaa, ilmoita siitä meille. Haluaisimme ymmärtää, mikä meni pieleen, jotta voimme yhdessä löytää ratkaisun. Hyvä keskustelu kokemuksistasi ja odotuksistasi ratkaisee usein paljon. Siksi arvostamme, jos otat meihin yhteyttä.

Voit jakaa kokemuksiasi alla olevalla palautelomakkeella tai ottamalla meihin yhteyttä. Olemme tavoitettavissa puhelimitse numerosta 0942417770 arkisin klo 9.00-17.00. Keskustelusta laaditaan raportti ja yhdessä päätetään mahdolliset seuraavat vaiheet.

Lähetätkö valituksen mieluummin postitse? Anna sitten selkeä kuvaus siitä, milloin ja missä tapahtuma tapahtui, kenestä sinulla on valitus ja miksi et ole tyytyväinen. Muista ilmoittaa nimesi, osoitteesi, asuinpaikkasi ja puhelinnumerosi.

Voit osoittaa tämän osoitteeseen:

ACTRONICS OY
Bornerbroeksestraat 459F
7609 PK Almelo
The Netherlands

Käsittelemme valituksesi mahdollisimman pian ja lähetämme vastauksen 2 työpäivän kuluessa.