Kaasuläpän runko

Merkki
Näytä enemmän Näytä vähemmän
Tkö löytänyt etsimääsi?
Pyydä meiltä tarjousta.
Tai soita meille +358942450136
Pyydä tarjous
Tuloksia ei löytynyt
339 tulosta 29 sivua
Fiat group - Bosch DV-E (0014)
Fiat group - Bosch DV-E (0014)

Throttle Bodies

Näet hinnat rekisteröitymällä

Fiat group - Magneti Marelli 48CPD1
Fiat group - Magneti Marelli 48CPD1

Throttle Bodies

Näet hinnat rekisteröitymällä

BMW - VDO Contactless
BMW - VDO Contactless

Throttle Bodies

Näet hinnat rekisteröitymällä

BMW - VDO ETV (2444)
BMW - VDO ETV (2444)

Throttle Bodies

Näet hinnat rekisteröitymällä

BMW - Pierburg (4384) NEW
BMW - Pierburg (4384) NEW

Throttle Bodies

Näet hinnat rekisteröitymällä

Chevrolet - VDO EMTV (910)
Chevrolet - VDO EMTV (910)

Throttle Bodies

Näet hinnat rekisteröitymällä

Fiat group - Magneti Marelli 36SXF (36.1) NEW
Fiat group - Magneti Marelli 36SXF (36.1) NEW

Throttle Bodies

Näet hinnat rekisteröitymällä

Fiat group - Magneti Marelli 44SMF (44.9) NEW
Fiat group - Magneti Marelli 44SMF (44.9) NEW

Throttle Bodies

Näet hinnat rekisteröitymällä

Fiat group - Magneti Marelli 40SFX (40.1) NEW
Fiat group - Magneti Marelli 40SFX (40.1) NEW

Throttle Bodies

Näet hinnat rekisteröitymällä

Fiat group - Magneti Marelli 46SXF (46.2) NEW
Fiat group - Magneti Marelli 46SXF (46.2) NEW

Throttle Bodies

Näet hinnat rekisteröitymällä

Fiat group - Magneti Marelli 48SMF (48.5)
Fiat group - Magneti Marelli 48SMF (48.5)

Throttle Bodies

Näet hinnat rekisteröitymällä

PSA - VDO EGAST02 NEW
PSA - VDO EGAST02 NEW

Throttle Bodies

Näet hinnat rekisteröitymällä

Nykyaikaiset kaasuläpät ovat tyypillinen esimerkki mekatroniikasta: komponentti, joka sisältää sekä mekaanisia että elektronisia osia. Tämäntyyppisten komponenttien kunnostaminen vaatii hieman erilaista lähestymistapaa kuin puhtaasti elektronisten komponenttien. ACtronics tarjoaa mahdollisuuden kunnostaa kaasuläpän runko uudelleen sen sijaan, että se korjattaisiin.

Mikä on kaasuläpän runko?

Moottorin sylinterit tarvitsevat ilmaa ja polttoainetta toimiakseen. Moottorin ilmansyötön säätämiseen on käytettävissä kaasuläppä. Kaasuläppä säätelee moottoriin tulevan ilman määrää. Kaasuläppä, joka on osa kaasuläppäkoteloa, on kytketty kaasupolkimiin.

Mekaaniset tai elektroniset viat

Kaasuläppäkoteloiden kunnostuksen yhteydessä tehdään aina ero mekaanisten osien kunnostamisen tai vaihtamisen ja elektronisten vikojen ratkaisemisen välillä. Jos mahdollista, valitaan aina paremmat osat. Joissakin tapauksissa osat suunnitellaan jopa kokonaan uudelleen, jotta kaasuläpän runko olisi alkuperäistä luotettavampi.

Kaasuläpän kuluminen liukukoskettimien vuoksi

Muun muassa Magneti Marellin kaasuläppäkotelossa, jota käytettiin pääasiassa Volvo-autoissa, käytetään liukukoskettimia. Koska tämä ilmeisesti aiheuttaa tarvittavia ongelmia (kulumista), ACtronics on suunnitellut täysin uuden komponentin, joka toimii täysin kosketuksetta. Tulos: ei koskaan mitään elektronisia ongelmia.

Hankitko ACtronicsin kunnostaman kaasuläppäkotelon?

Haluatko teettää viallisen kaasuläppäkotelon kunnostuksen? Voit lähettää tarkistuspyynnön nopeasti ja helposti verkkosivustomme kautta. ACtronicsilla on laaja valikoima toimilaitemoduuleja tunnetuilta tuotemerkeiltä, kuten esim: VAG - ETV (036.62M) ja Bosch DV-E (2701). Haluatko teettää kunnostuksen tuotteesta, jota ei löydy verkkosivuiltamme? Ota meihin yhteyttä, niin keskustellaan mahdollisuuksista.